Customer Services

Efficiënte, schaalbare Customer Service & Case Management

Efficiënte Contact Centers en medewerker productiviteit gaan hand-in-hand en zijn essentieel voor een superieure customer service & digital customer experience. Slechte presterende operationele- en onboarding processen (slechte ticket routing, handmatige activiteiten, onvolledige of slecht functionerende service portals, etc.) maken het onmogelijk om de klant verwachting te overtreffen of zelfs maar te voldoen aan eigen interne KPIs.

Groeien is bovendien alleen duurzaam te bereiken als er binnen de organisatie gebruik gemaakt wordt van schaalbare, intelligente process automatisering.

Onze oplossingen helpen Contact Center, Customer Service afdelingen of Case Management experts richting efficiënte, schaalbare processen zodat u uw aandacht kunt richten op uw klanten in plaats van processen.

Customer Services key points

  • Versnellen Client Onboarding

    Versnel Client Onboarding met Intelligent Automation op de juiste momenten, voer een compliant KYC/AML proces en snelle account setup.

  • Verhogen Net Promotor Score

    Maak iedere ervaring met uw organisatie een positieve ervaring. Zorg ervoor dat uw klanten relevante informatie voor self-service kunnen vinden en verhelp tickets snel en adequaat.

  • Capaciteit management​

    Creëer nieuwe capaciteit door het verbeteren van uw customer service processes. Verlaag de doorlooptijd met case management monitoring, verwijder execution gaps en andere frictie en automatiseer handmatige stappen en handovers. DATICX helpt u uw processen te verbeteren door gebruik te maken van krachtige AI Machine learning voorspellingen in het routeren of benaderen van klanten.

  • Shared Services​

    Identificeer welke execution gaps zorgen voor lange doorlooptijden en resulteren in kostbare SLA penalties of ontevreden klanten. Voorspel lang-lopende support cases in real-time om deze slim te prioriteren.

  • Verhoog self-service ratio

    Leg de vinger op de zere plek in uw self-service portalen en herken waar en waardoor uw klanten kiezen voor het benaderen van uw medewerkers. Update de self-service kanalen met relevante, nieuwe informatie om self-service ratio te verhogen.

Samen naar resultaat

Onze expertise strekt langs de volledige Process Mining journey. Daarmee zijn we in staat om u in iedere fase van dienst te zijn en waarde te leveren.

Dit een traditioneel ‘partner’ / ‘consultancy’ model waarin we samen met u aan de slag gaan. We definiëren de doelen, nomineren processen, implementeren de tool en ontwikkelen de oplossingen. Daarnaast zorgen we er voor dat uw organisatie op het juiste niveau komt om het spreekwoordelijke stokje over te nemen. Dat moment bepalen we in samenspraak. Process Mining & Intelligent Automation draait namelijk niet alleen om de software en oplossingen. Voor langdurig en hoogwaardig succes moet de organisatie op het juiste niveau worden gebracht. Alleen zo profiteert u langdurig van Process Mining & Intelligent Automation.

Waarom bedrijven voor ons kiezen

  • Onze waarden

    – We investeren in partnerships & klant tevredenheid.
    – Waarde, kwaliteit en betrouwbaarheid gaat boven kwantiteit.
    – Open en eerlijke communicatie zijn key.
    – We streven naar een snelle en soepele handover.
    – Pragmatisch, functioneel, open-minded and loyaal.

  • Willen winnen

    Wij zien digitale transformatie en proces optimalisatie als een sport en als het op sport aankomt willen we winnen. Winnen is voor ons het beste uit het proces halen. Het onderste uit de kan. Met slimme, schaalbare en data gedreven oplossingen. Winnen voor u als klant, voor uw klanten en uw medewerkers. Want door schaalbare kwaliteit te leveren tegen een faire prijs blijven uw klanten én medewerkers u trouw.

  • Onze Partners

    Wij specialiseren ons in Process Mining & Intelligent Automation en begeven ons daarmee binnen het kennisgebied van digitale transformatie. Voor andere kennisgebieden werken we met volledig comfort samen met een aantal prettige en vooral betrouwbare partners.

  • Celonis Partnership

    Wij bijzonder blij en trots op ons unieke partnership met Celonis – wereldwijd leider op gebied van Process Mining, Intelligent Automation & Execution Management technologie. Deze leidende positie wordt geregeld bevestigd en beloond door partijen als Gartner, Forrester, Everest Group, HFS Research en NelsonHall . Met het Celonis Execution Management System leveren we bedrijven de best beschikbare oplossingen en laten we Process Mining & Intelligent Automation op het hoogste niveau renderen.

  • Celonis Certified

    Al onze specialisten zijn volledig Celonis Certified. Daarmee zorgen we voor een betrouwbaar, functioneel kennisfundament en snelle inzetbaarheid op nieuwe opdrachten.

Meer weten?

Wilt u meer weten over onze consultancy diensten, oplossingen of inzoomen op een specifiek onderwerp als Proces Optimalisatie, Analytics, BI of Process Mining, Intelligent Automation of Optimalisatie as a Service? Neemt u dan vooral contact met ons op.

Uiteraard kunt u ook contact opnemen met Emiel van Nielen, Directeur van DATICX (e.van.nielen@daticx.nl) of een van onze specialisten.

Meer weten?
Stuur Emiel een bericht!

+31 (0)10 3220 470
info@daticx.nl