DATICX werkt en helpt Winnende organisaties

Winnen is fantastisch. Het geeft energie en is een bekroning op de getoonde inzet. Lees waarom DATICX werkt met winnaars.

Maar wat definieert een winnaar? Is het “prijswinnend”? Ergens het beste in zijn? Iets of iemand verslaan?

Overal tref je winnaars. In de sport, in de academische wereld, het bedrijfsleven. Misschien ben je zelf wel een winnaar of onderdeel van een winnende organisatie. Vroeger of misschien meer recent. Iedereen heeft weleens iets gewonnen. Winnen is fantastisch. Voor sommigen een doel op zich en voor velen vooral een bekroning op de getoonde inzet. Met hier en daar soms een mazzeltje. Maar ook dat hoort erbij. Bovenal geeft winnen energie. Het zorgt voor een lach, je vergeet (even) de strijd en dieptepunten en het toont dat je de juiste weg bent ingeslagen.

Binnen het bedrijfsleven zijn er diverse soorten winnaars of ‘winnende organisaties’. De makkelijkste organisatie-categorieën zijn; winnende leveranciers en winnende klanten. Op alle niveau > B2C, B2B, intern(!), Publiek, Ngo’s, etc..

 

DATICX werkt met beide

We zijn enorm trots op onze winnende klanten en winnende leveranciers. Zo hebben wij de best mogelijke samenwerking met Celonis. Al jaren de meest toonaangevende softwareprovider op gebied van Process Mining en Execution Management.

Dat, in combinatie met onze oplossingen & diensten zorgt ervoor dat onze klanten winnen. In termen van efficiency en snelheid maar vooral op menselijk vlak. Met automatisering maken wij namelijk het echte werk nog menselijker en interessanter. Daardoor kun je als bedrijf – relatief maar ook in absolute zin – meer tijd EN daardoor kwaliteit aan je klant besteden. Als je dat slim aanpakt met intelligente, faire maar vooral schaalbare dienstverlening win je in veel gevallen de loyaliteit van je klanten. Kortom: ‘winning!’

Naast het optimaliseren van processen zorgen we met onze aanpak en oplossingen ook dat processen optimaal blijven. Dat is een groot verschil met andere vormen van optimalisatie die meer een eenmalig karakter kennen. We noemen dat duurzame optimalisatie.

Test

Test

Test