DATICX werkt en helpt Winnende organisaties
Winnen is fantastisch. Het geeft energie en is een bekroning op de getoonde inzet. Lees waarom DATICX werkt met winnaars.
Maar wat definieert een winnaar? Is het “prijswinnend”? Ergens het beste in zijn? Iets of iemand verslaan?
Overal tref je winnaars. In de sport, in de academische wereld, het bedrijfsleven. Misschien ben je zelf wel een winnaar of onderdeel van een winnende organisatie. Vroeger of misschien meer recent. Iedereen heeft weleens iets gewonnen. Winnen is fantastisch. Voor sommigen een doel op zich en voor velen vooral een bekroning op de getoonde inzet. Met hier en daar soms een mazzeltje. Maar ook dat hoort erbij. Bovenal geeft winnen energie. Het zorgt voor een lach, je vergeet (even) de strijd en dieptepunten en het toont dat je de juiste weg bent ingeslagen.
Binnen het bedrijfsleven zijn er diverse soorten winnaars of ‘winnende organisaties’. De makkelijkste organisatie-categorieën zijn; winnende leveranciers en winnende klanten. Op alle niveau > B2C, B2B, intern(!), Publiek, Ngo’s, etc..
Test
Test
Test